Tarieven voor de zwemlessen per 1 mei 2024

Onderstaand vindt u de tarieven van De Zeeuwse Zwemschool voor de zwemlessen in 2024.

Belangrijk: Vanaf 1 mei 2024 kunt u niet meer bij ons zwemmen via het Jeugdsportfonds.

Type les Eenmalig Per 4 weken
Inschrijfgeld € 29,50
1x per week 45 minuten € 74,50
2x per week 45 minuten € 149,00

Zwempakje
Het inschrijfgeld is exclusief zwempakje. De kosten voor het zwempakje á € 29,50 worden afgeschreven bij de eerste incasso.

Kleine groepen
Op verzoek plaatsen wij, indien de situatie dit toelaat, 2 of 4 leerlingen in een groep.
De kosten hiervan worden berekend op basis van het tarief van de reguliere lessen.

Privéles
Ook biedt De Zeeuwse Zwemschool de mogelijkheid tot privélessen (kosten hiervan zijn per kind/persoon op basis van 2 kinderen/personen)

Privéles per 30 minuten €  42,50
Privéles per 45 minuten €  62,50
  • Bovenstaande tarieven gelden uitsluitend voor kinderen in de reguliere lessen.
    Ouders van kinderen voor bijzondere lessen of privélessen verzoeken wij om contact met ons op te nemen.