Tarieven voor de zwemlessen 2024

Onderstaand vindt u de tarieven van De Zeeuwse Zwemschool voor de zwemlessen in 2024. Voor zwemlessen is het mogelijk om het bedrag in één keer te voldoen, of te betalen in termijnen. U kunt dit aangeven bij de inschrijving.
Maakt u gebruik van het Jeugdsportfonds, dan wordt dat bedrag van het pakketbedrag afgetrokken. Daarna start meteen de automatische incasso voor het resterende bedrag.

Type les Eenmalig Termijnen
Inschrijfgeld € 29,50
Zwem ABC pakket € 1450,00 1 x € 350,00 + 11 x € 100,00
Zwem AB pakket € 1200,00 1 x € 300,00 + 9 x € 100,00
Zwem C pakket € 300,00

Zwempakje
Het inschrijfgeld is exclusief zwempakje. De kosten voor het zwempakje á € 29,50 (gereduceerde prijs) worden afgeschreven bij de eerste incasso.

Kleine groepen
Op verzoek plaatsen wij, indien de situatie dit toelaat, 2 of 4 leerlingen in een groep.
De kosten hiervan worden berekend op basis van het tarief van de reguliere lessen.

Jeugdsportfonds en externe financieringen
Leerlingen die gebruik maken van het Jeugdsportfonds en/of andere externe financieringsregelingen betalen vanaf termijn één het resterende lesgeld minus het verstrekte subsidie bedrag.

Privéles
Ook biedt De Zeeuwse Zwemschool de mogelijkheid tot privélessen (kosten hiervan zijn per kind/persoon op basis van 2 kinderen/personen)

Privéles per 30 minuten €  42,50
Privéles per 45 minuten €  62,50
  • Bovenstaande tarieven gelden uitsluitend voor kinderen in de reguliere lessen.
    Ouders van kinderen voor bijzondere lessen of privélessen verzoeken wij om contact met ons op te nemen.