Locatie

De Zeeuwse Zwemschool is gevestigd aan het kanaal door Walcheren, op het Edisonpark in Vlissingen.

De Zeeuwse Zwemschool is 5 dagen per week, van maandag tot en met vrijdag, geopend en beschikt over 2 zwembaden. Het grote bad, met een grootte van 25 x 7 meter, is geschikt voor 30 kinderen per les en heeft een gemiddelde temperatuur van 32 °C. Dit is doorgaans warmer dan andere baden!

Naast het geven van ABC-zwemlessen binnen de internationaal erkende lijn van het ENVOZ bieden we voor de kinderen, die klaar zijn ook nog een kidsclub en bieden we voor volwassenen watersportactiviteiten als banenzwemmen en aquafit lessen aan. Tevens zijn we voornemens om deze watersportactiviteiten in de nabije toekomst uit te breiden.

De locatie maakt het mogelijk dat u, als ouder/verzorger, mee kunt kijken met de zwemlessen van uw zoon/dochter.