Watersportactiviteiten

De Zeeuwse Zwemschool biedt naast zwemlessen, een breed scala aan watersportactiviteiten. Met professionele instructeurs en moderne faciliteiten worden veiligheid, plezier en vaardigheid ontwikkeld in diverse watergerelateerde activiteiten voor zowel beginners als gevorderden.

Banen zwemmen
Bij De Zeeuwse Zwemschool kunt u na reservatie genieten van zwemmen in warm water (32°C) en gebruik maken van trainingsmateriaal om uw zwemtraining te optimaliseren. Met twee baden, een groot (25m x 7.2m) en een klein (5m x 10m), bieden we ook zelfstandig trainen aan met of zonder persoonlijke schema’s. Voor meer details kunt u contact met ons opnemen.

Kidsclub
Bij De Zeeuwse Zwemschool worden kinderen met een B-diploma uitgedaagd met een gevarieerd bewegingsprogramma. Elke week komen ze op een vast tijdstip naar het zwembad en genieten ze van activiteiten zoals snorkelen, zwemmend redden, en verschillende leuke spelletjes in het water. Tijdens schoolvakanties wacht hen bovendien minstens één keer een spetterend discozwemfeest tijdens een van de kidsclub avonden. Houd hiervoor onze socials in de gaten!

Aquafit
Wilt u op een energieke en plezierige manier aan uw fitheid werken? Ontdek dan aquafit bij De Zeeuwse Zwemschool! Onder begeleiding van ervaren leraren dompelt u zich onder in een levendige groepsactiviteit waar verschillende watersporten samenkomen. Met een mix van activiteiten en loopgedeeltes in ondiep water is het perfect voor iedereen, zelfs als u niet kunt zwemmen. Meld je snel aan voor de lessen en geniet van een effectieve, circuitvormige training die al uw spiergroepen aanspreekt!