Veel gestelde vragen

Rondom het gebouw van de zwemschool bevinden zich parkeerplaatsen. Indien u met de auto komt, kunt u van deze parkeerplaatsen gebruik maken.
De groepen in de reguliere lessen zijn niet groter dan 6 kinderen per instructeur.
Aan diploma’s worden bepaalde eisen gesteld. Uit onderzoek is gebleken dat kinderen jonger dan 5 jaar meestal nog niet aan die eisen kunnen voldoen. Daarnaast gaan kinderen in de leeftijd van 4 naar de basisschool. Een ontzettend grote verandering, die veel energie kost.
Ouders kunnen de zwemlessen uitsluitend in de kantine volgen. De lessen in het kleinere bad kunnen gevolgd worden via een scherm in de kantine.
Afmeldingen kunnen uitsluitend via WeScore, ons zwemsysteem. Bij de start van de zwemlessen ontvangt u een link met gebruikersnaam en wachtwoord. Mocht uw zoon/dochter langdurig ziek zijn, dan zal er worden gekeken naar een passende oplossing.
De kleedkamers gaan vanwege de continuering van de zwemlessen tijdens de lessen niet op slot. Er zijn lockers aanwezig voor het veilig opbergen van spullen. Het achterlaten van spullen is te allen tijde op eigen risico.
Hoe meer een kind zwemt, hoe leuker hij/zij het zal vinden. Maak zwemmen zo leuk mogelijk door spelletjes te doen en van de glijbaan te gaan.
U kunt uw kind altijd inschrijven voor de zwemles. Wij adviseren ouders pas te starten met zwemlessen als uw kind 5 jaar oud is.
Op dit moment bedraagt de wachtlijst voor het starten met zwemlessen ongeveer anderhalf jaar.