De Zeeuwse Zwemschool is per direct op zoek naar een

Instructeur watersporten

uren in overleg.

Voor onze locatie in Vlissingen zijn we op zoek naar een enthousiaste sportinstructeur met passie voor sporten in het water, zoals:

• Spinning
  • Aquafit

Naast bovengenoemde sporten vind je het leuk om zelf ook ‘out of the box’ mee te denken over de invulling van het geven van activiteiten in het water.

• Het gaat om het geven van sportlessen in het water.
  • Het betreft een tijdelijk dienstverband met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Ook mogelijk op basis van ZZP.
  • Aanvang van de werkzaamheden: 1 april 2024

Wat wij vragen

• Je beschikt over een diploma waarmee je bevoegd bent om watersportlessen te geven.
  • Je bent overdag, ’s avonds en zaterdag (of een combinatie daarvan) beschikbaar.
  • Je hebt affiniteit met watersporten en mensen in de leeftijd van 18 – 100 jaar.
  • Je bent communicatief, flexibel, reflectief en zelfstandig.
  • Je bent vaardig in het aansturen en stimuleren van mensen en tevens in het begeleiden en het
          overdragen van kennis en vaardigheden.
  • Een creatieve en open houding ten opzichte van nieuwe ontwikkelingen.
  • Een proactieve houding.

Wat wij bieden

De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO voor zwembaden.

Contact
Wij vragen je om een Curriculum Vitae op te stellen en deze samen met je sollicitatiebrief te richten aan Rody van Ruiten. Je kunt je brief en CV mailen naar rody@dezeeuwsezwemschool.nl.