De Zeeuwse Zwemschool is per direct op zoek naar meerdere

Zweminstructeurs (ook op ZZP basis)

De vacatureruimte wordt vastgesteld op 0 – 40 klokuren per week

• Het gaat om het geven van zwemlessen binnen het zwem ABC.
  • Het betreft een tijdelijk dienstverband met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Ook mogelijk op basis van ZZP.
  • Aanvang van de werkzaamheden: 1 april 2024

Wat wij vragen

• Je beschikt over een diploma waarmee je bevoegd bent om het zwem ABC te geven.
  • Je bent overdag, ’s avonds en op zaterdag (of mogelijk een combinatie hiervan) beschikbaar.
  • Je hebt affiniteit met zwemonderwijs en kinderen in de leeftijd van 4,5 – 10 jaar.
  • Je bent communicatief, flexibel, reflectief en zelfstandig.
  • Je bent vaardig in het aansturen en stimuleren van leerlingen en tevens in het begeleiden en het overdragen van kennis en vaardigheden aan kinderen.
  • Een creatieve en open houding ten opzichte van nieuwe ontwikkelingen.
  • Een proactieve houding.

Wat wij bieden

De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO voor zwembaden.

Contact
Wij vragen je om een Curriculum Vitae op te stellen en deze samen met je sollicitatiebrief te richten aan Rody van Ruiten. Je kunt je brief en CV mailen naar rody@dezeeuwsezwemschool.nl.

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je tevens via bovenstaand mailadres contact opnemen met Rody van Ruiten.